panik




Idag har jag kännt panik hela dagen, från att jag vaknade och antagligen tills jag gått och tränat av all stress!
Jag har en klump i magen, svårt att andas och känner mig obekväm i allt jag gör... Jag vill smälta ihop med väggarna så att jag slipper synas! Idag iallafall.
Känner ni så?

Jag vet att allt beror på stress, stress stress stress! Mitt blodtryck är skyhögt. I vanliga fall har jag lågt blodtryck och är väldigt lugn, men nu klättrar jag nästan på väggarna och mina nerver är på helspänn.

puh, ända lösningen är att träna bort stressen ska försöka klämma in fyra träningspass i vecka - för jag kan ju inte springa runt och ha panik!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

jag känner igen det, så jobbigt! Men träning och promenader hjälper för mig:)

2009-03-26 @ 19:54:51
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0