aldrig fucka upp



Det tog mycket längre tid att läsa det 150 sidorna än vad ha hade förväntat mig.
Iofs vet jag ju att jag medvetet läser saktare ju närmare slutet jag kommer, för att njuta av alla orden som flyter in i huvudet på mig. Jag har läst två böcker den senate veckan

1, Snabba cash
2, Aldrig fucka upp

--> Av Jens Lapidus


den första boken jag läset handlade om tre grabbar/ män som på något sätt är involverade i kriminalitet och droghandel, en otroligt välskriven bok - helt i min smak! Den bör alla läsa för att få en inblick i hur livet på andra sidan verkligen är, hur samhället och livet har svikit dem. Allt jag brinner för, helt enkelt!

den andra boken aldrig fucka upp har varit mer mental och brutal på ett välskrivet sätt. Där man verkligen får se hur mycket hemlighetsmakeri samhället är uppbyggt på!

Man fastnar direkt för alla olika karaktärer i böckerna, men den första boken var absolut den bästa.
Den andra boken var mer psykologisk.


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

rekommenderar du böckerna? Jaghar inte läst dem:)

2009-03-28 @ 20:50:33
URL: http://halshammar.se
Postat av: AK

Nu är tävlingen avslutad iaf så om du inte var med nu får du vara med nästa gång jag ordnar något :)

2009-03-28 @ 22:05:48
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0